برای تعمیر لوازم خانگی خود به چه شرکت یا متخصصی اعتماد کنیم؟

با توجه به پیشرفت و توسعه تکنولوژی امروزه سبک زندگی بسیار تغییر کرده است، در گذشته شاید کمتر لوازم خانگی وجود داشت که احتیاج به رسیدگی و تعویض داشته باشد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر کارها آسان تر شده و به اصطلاح لوازم خانگی اکثرا برقی و دیجیتالی شده اند.

اگر بخواهیم مثالی بزنیم: مانند ماشین لباسشویی، فقط کافی است که سبد لباس های کثیف را به ماشین لباسشویی خود منتقل کنیم و تنظیمات لازم را انجام دهیم سپس بصورت خودکار همه فرآیند شستشوی لباس ها انجام میشود، در کمترین زمان و کمترین دخالت انسانی در کارها….

اما لوازم برقی نیازمند نگهداری و سرویس هستند، بدون شک حتماً با این مسئله مواجه شدید که وسیله ای به خوبی کار خود را انجام ندهد، آن زمان است که به فکر یک سرویس کار ماهر و مطمئن میافتید…

باید توجه داشته باشید که تعمیرات لوازم خانگی، امری بسیار مهم و حیاتی به شمار می آید و اگر وسیله برقی یا لوازم خانگی شما با مشکلی مواجه شده است، بهتر است به نکاتی که در ادامه ذکر میکنم دقت لازم را داشته باشید.

قبل از تعمیر لوازم خانگی باید بدانید

قبل از تعمیر لوازم خانگی باید به نکاتی توجه داشته باشید، که از مهمترین این نکات این است که تعمیرکار یا شرکت سرویس لوازم خانگی مدنظر شما ویژگی های لازم را دارا میباشد یا خیر؟

تخصص و مهارت لازم : صرفاً هر فنی کاری نمی تواند مشکل لوازم خانگی شما را حل کند، هر وسیله ای اعم از ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولرگازی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و… هر کدام اجزا خاص و مربوط به خود را دارند و با پیشرفت تکنولوژی پیچیدگی های هر کدام از آنها بیشتر می شود. بهتر است یک متخصص که از مهارت های لازم بهرمند باشد را برای تعمیر لوازم خانگی خود انتخاب نمائید. چرا که اگر شخصی که دست به کار میشود مهارت کافی نداشته باشد امکان اینکه آسیب و صدمه بیشتری به دستگاه شما وارد کند، افزایش میابد.

نظم و خوش قولی: همه ما میدانیم که زمانی که مشکلی برای لوازم خانگی ما پیش می آید، استرس زیادی را به ما وارد میکند و این وسط بدقولی های متخصص یا سرویس کار دستگاه می تواند این نگرانی ها را چند برابر کند. نظم و خوش قولی بسیار مهم است، این گونه تکلیف خود را بهتر میدانیم و در برابر مشکلات برنامه ریزی بهتری خواهیم داشت…

قابل اعتماد: یک متخصص باید قابل اعتماد باشد، منزل هر شخصی حریم خصوصی آن فرد و خانواده محسوب می شود، ما باید نسبت به شخصی که قرار است به منزل ما برای تعمیرات مراجعه کند اعتماد لازم را داشته باشیم. به همین دلیل مجموعهسرویس طلایی نظارت دقیقی بر روی عملکرد متخصصین خود دارد.

ضمانت تعمیر: یک متخصص ماهر و کاربلد روی کاری که میکند ضمانت تعمیر میدهد که مشکل مجدد برنگردد، به همین دلیل است که ما نیز در مجموعه سرویس طلایی ۹۰ روز ضمانت روی تعمیرات میدهیم و چنانچه مشکل مجدد تکرار شود، متخصصی که به محل اعزام شده باید پاسخگو مشتریان باشد و جهت اصلاح و رفع نقص مجدد بصورت رایگان به محل اعزام میشود.

قطعات اورجینال: در برخی از موارد ممکن است امر تعمیرات لوازم خانگی، به قطعات یا اقلامی نیاز داشته باشد، که البته درتعویض قطعه باید دقت داشته باشید که متخصص از کالای اورجینال و اصلی استفاده کند، همانطور که میدانید قطعات غیر اصل و به اصطلاح فیک و مشابه اصل در بازار بسیار زیاد شده و تشخیص تفاوت بین این دو تنها کار یک متخصص با تجربه است، باید در نظر داشته باشید که تعمیرکار شما از قطعه اصلی برای تعمیر استفاده کند.

البته موارد زیادی در تعمیرات لوازم خانگی و انتخاب متخصص وجود دارد که اگر شما به یک شرکت معتبر در این زمینه اعتماد کنید تا حد زیادی مشکل حل میشود، شرکت های معتبر در این زمینه به خوبی روی متخصصین نظارت دارند و تا حد زیادی خیال شما را راحت میکنند. به همین دلیل ما در مجموعه سرویس طلایی همواره سعی داریم پارامتر های کلیدی و مهم را رعایت کنیم تا مشتریان رضایت کامل را از عملکرد مجموعه سرویس طلایی داشته باشند. با یک تماس از مشاوره رایگان مجموعه بهرمند شوید و در صورت لزوم در زمان انتخابی که توسط شما تعیین میشود کارشناس به محل سکونت شما اعزام میشود و امر تعمیرات را انجام میدهد، در پایان کار تعمیرات تیم نظارت در مجموعه سرویس طلایی با تمامی مشتریان تماس گرفته و عملکرد کارشناس را مورد بررسی قرار میدهند و چنانچه یک کارشناس نمره پایینی در هر دوره دریافت کند باید به کلاس های آموزشی و پایه بازگردد تا نحوه برخورد و دانش فنی خود را بروز کند در غیر اینصورت از مجموعه سرویس طلایی کنار گذاشته می شود.


منبع: https://servicetalaei.com/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/