ماشین لباسشویی یکی از پر استفاده ترین وسایل برقی می‌باشد که در هر خانه‌ای یافت می‌شود و کمتر خانه‌ای است که از این وسیله استفاده نکند. روز نظافت فرا رسیده و شما تمامی لباس‌هایتان را در ماشین لباسشویی قرار می‌دهید تا شسته شود که متوجه می‌شوید ماشین لباسشویی خراب شده است. حال نمی‌دانید که باید چه کاری انجام بدهید؟ یا به کجا زنگ بزنید تا ماشین لباسشویی را تعمیر کنند؟

کافی است با مجموعه سرویس طلایی تماس بگیرید و مشکل خود را اعلام کنید اگر مشکل جزئی باشد و احتیاجی به متخصص نباشد شما را راهنمایی می‌کنند که چگونه ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید. اگر مشکل جزئی نبود و احتیاج به متخصص بود، متخصصین سرویس طلایی در اسرع وقت خود را به محل مورد نظر می‌رسانند و ماشین لباسشویی را در حضور خودتان تعمیر می‌کنند.

این را باید بدانید که تعمیر ماشین لباسشویی کار هر کسی نیست و اگر ماشین لباسشویی شما توسط افراد غیر متخصص تعمیر شود بعد از مدتی ممکن است احتیاج به تعمیر مجدد و هزینه بیشتر شود و یا احتیاج باشد که ماشین لباسشویتان را تعویض کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی بسیار پر هزینه می‌باشد پس بهتر است به جای این که منتظر باشیم ماشین لباسشویمان تا خراب شود و آن را تعمیر کنیم بهتر است سالیانه آن را مرتب سرویس کنیم تا بتوانیم از هزینه‌های گزافی که زمانی که ماشین لباسشویمان خراب شد خلاص شویم.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی که نیاز به تعمیر دارند :

  1. لباس‌ها را خوب نمی‌شوید
  2. دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد
  3. ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود
  4. ماشین لباسشویی برق می‌دهد
  5. ماشین لباسشویی در حین کار کردن صدا می‌دهد و تکان می‌خورد
  6. درب ماشین لباسشویی بسته نمی‌شود
  7. درب ماشین لباسشویی قفل شده و باز نمی‌شود
  8. هنگامی‌که خشک کن شروع به کار می‌کند، ماشین لباسشویی صدا می دهد
  9. تایمر ماشین لباسشویی خراب شده است
  10. لاستیک درب ماشین لباسشویی دچار مشکل شده است
  11. تسمه ماشین لباسشویی پاره شده است
  12. کمک ماشین لباسشویی خراب شده است
  13. سه نظام، کاسه نمد، بلبرینگ

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای ماشین لباسشویی شود. اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت ماشین لباسشویی شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص کاربلد جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر ماشین لباسشویی شما اعزام شود.

تعمیر ماشین لباسشویی

سرویس ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی جدید و نو خریداری کرده‌اید باید بدانید که ماشین‌ لباسشویی نیز به سرویس و نگهداری احتیاج دارند. اگر سرویس ماشین لباسشویی را جدی نگیرید ممکن است خسارات زیادی از نظر مالی ببینید چون ممکن است موتور و قطعات اصلی ماشین لباسشویی شما خراب شود و آسیب ببیند. رسیدگی به ماشین لباسشویی و مراقبت از آن به افزایش عمر مفید ماشین لباسشویی کمک می‌کند. متخصصین و کارشناسان سرویس طلایی با ارائه سرویس ماشین لباسشویی در حفظ کارآیی دستگاه شما به یاری تان می آیند. با انجام سرویس‌های منظم سالانه و یا هر شیش ماه یکبار، می‌توان هرگونه ایراد جزئی موجود در ماشین لباسشویی را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ و دردسری کلافه کننده، برطرف نموده و درنتیجه ماشین لباسشویی را در شرایط کاری بسیار خوب و بهره وری بالا نگه داشت.

نصب ماشین لباسشویی

نصب ماشین لباسشویی شامل مراحل و اقداماتی است که باید به صورت صحیح و اصولی انجام شود. نصب لباسشویی از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که نصب غیر اصولی و نادرست ماشین لباسشویی می‌تواند منجر به مشکلاتی بسیار جدی در آینده مانند آسیب رسیدن به موتور به مرور زمان شود. از طرفی با معرفی مدل‌های جدید ماشین لباسشویی که برندهای معروفی همچون ال جی، سامسونگ، بوش و غیره ، نحوه چگونگی نصب آن‌ها نیز می‌تواند گاها پیچیده و تخصصی باشد، چرا که برخی از تنظیمات و قطعات آنها با سیستم لوله کشی و برقی ما همخوانی ندارد و ممکن است نیاز به تغییراتی در هنگام نصب شود.


منبع: https://servicetalaei.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/