تعمیرگاه تخصصی و مجاز پکیج دیواری سرویس طلایی بهترین گزینه برای سرویس و تعمیر پکیج دیواری شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و کرج و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر پکیج دیواری شما هستیم. مهم نیست که پکیج دیواری شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما خدمات تعمیرات پکیج دیواری را برای  تمامی برندهای معتبر و معروف ارائه می دهیم. سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر پکیج دیواری را در زمانی که شما تعیین میکنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

پکیج های دیواری

پکیج دیواری سیستم های گرمایشی هستند به منظور تامین آب گرم مصرفی و همچنین گرمایش ساختمانها که جایگزین موتورخانه ها شده و نسبت به موتورخانه ها مزایایی دارند. ازمهمترین مزایای آن می توان به حذف فضای مورد نیاز برای موتورخانه ها و استقلال واحد های آپارتمانی در تامین گرمایش خود اشاره کرد. همچنین راندمان بالا و صرفه جویی در هزینه ها و مصرف انرژی، کوتاه شدن مسیر لوله کشی ساختمان و کم شدن زمان تامین آب گرم مصرفی از دیگر مزایای جایگزین شدن پکیج های دیواری می باشد. به طور کلی برای ساختمانهای کم واحد توصیه می شود از پکیج های دیواری استفاده شود ولی برای ساختمانهای با بیش از ۲۰ واحد، ممکن است استفاده از موتورخانه همچنان معقول باشد.

پکیج ها از نظر ساختار به پکیج های دیواری و پکیج های زمینی، پکیج های گاز سوز و پکیج های برقی، پکیج های تک مبدل و پکیج های دو مبدل، پکیج های فن دار و پکیج های دودکش دار تقسیم میشوند.

سرویس پکیج دیواری

سرویس پکیج های دیواری شامل خدماتی از قبیل موارد زیر می شود:

  1. رسوب زدایی پکیج های دیواری: به دلیل وجود املاح و درجه ای از سختی در آب اکثر مناطق کشور، آب به هنگامگردش در لوله ها و مخازن پکیج دیواری رسوب کرده و علاوخ بر اینکه عملکرد پکیج را دچار اختلال می کند، باعث فرسودگی لوله ها و سوراخ شدن مخازن پکیج دیواری می شود که می تواند خسارات جبران ناپذیریا تعمیرات هزینه بری را به دنبال داشته باشد.
  2. کنترل فشار آب پکیج های دیواری: در صورتیکه فشار آب ورودی به پکیج دیواری کم یا زیاد تر از استاندارد باشد، به مرور زمان امکان آسیب رسیدن به پکیج وجود خواهد داشت.
  3. تنظیم شیر گاز پکیج های دیواری: در سرویس پکیج دیواری حتما باید شیر گاز کنترل و نسبت به تنظیم آن اقدام ود. بررسی شیر گاز و تنظیم مجدد پیچ و مهره ها، کار نسبتا تخصصی بوده و بهتر است در این مورد از تکنیسین های متخصص کمک گرفته شود.
  4. کنترل عملکرد فن در پکیج های فن دار و کنترل مسیر دودکش در پکیج های دودکش دار: در سرویس پکیج های فن دار، حتما عملکرد فن باید چک شود. در صورتیکه پکیج های دیواری بدون فن باشند، حتما باید مسیر های دودکش بررسی شود تا گرفتگی نداشته باشند. از سالم بودن دودکش، نداشتن درز و باز بودن دریچه های اکسیژن باید اطمینان حاصل کرد، زیرا استفاده از دودوکش های نامناسب خطر گاز گرفتگی و مرگ خاموش را به همراه خواهد داشت.
  5. هواگیری پکیچ های دیواری: این کار باعث بهبود راندمان گرمایشی سیستم و بلوک های رادیاتور، کاهش خطر نشتی آب، کاهش سر و صدای پکیج دیواری و استفاده بهینه از گاز خواهد شد.

تعمیر پکیج دیواری

تعمیر پکیج دیواری

مشکلات رایج در پکیج های دیواری که احتمالا احتیاج به تعمیر پکیج خواهد بود عبارتند از:

  • روشن نشدن پکیج دیواری: در اینصورت باید برق ساختمان و برق پکیج کنترل شود در صورت سالم بودن این مورد ایراد از مشعل پکیج و همچنین سیم کشی داخل پکیج می تواند باشد.
  • گرم نشدن آب مصرفی: در اینصورت باید به عقربه فشار آب پکیج دقت کرد. معمولا در پکیج های دیواری این عقربه باید عددی بین ۱٫۵ تا ۲ رو نشان می دهند. در صورت پایین بودن فشار آب، باید شیر فشار آب را باز کرده تا میزان فشار حداقل به ۱٫۵ برسد. گرم نشدن آب مصرفی علت های دیگری نیز می تواند داشته باشد از جمله تنظیم نبودن مشعل پکیج، گرفتگی پمپ پکیج و یا پایین بودن درجه ترموستات شوفاژ.
  • سرد بودن قسمتی از رادیاتور: در اینصورت باید در ابتدا شوفاژها هواگیری شود و در صورت رفع نشدن مشکل، ترموستات ریست شده و دیگ پکیج تمیز شود.
  • افت فشار مداوم پکیج: دلیل آن می تواند خرابی شیر پر کن، سوراخ بودن منبع انبساط و مبدل حرارتی و یا وجود نشتی در لوله کشی ساختمان باشد.

منبع: https://servicetalaei.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/